onsdag 28 maj 2014

Fix & trix






Emmie för en stund sen -
Mamma guuuud vad skönt o få vara ensam hemma med dig!
Och jag håller med, mysigt med egentid ibland.
Dock så är det ju inte detsamma utan våra pojkar här hemma...
Vi har fixat och trixat här hemma.
Nu sitter Emmie och ritar, dock är hon väldigt rödflammig i ansiktet.
Får nog ta en liten temp på snorpan snart?
Om ngr timmar hämtar vi hem lillebror och strax därefter kommer lilla pappa hem.
På kvällen tänkte vi grilla och ha lite xtra mys.
Imorgon är Micke hemma med barnen och jag åker och hjälper mina bagare då det är Tysslingedagen.
Jag har försökt förbereda allt vad jag kan inför Emmies kalas på söndag.
Men på fredag på självaste 6års dagen får det bli att baka.
Och det tycker ju barnen är kul, så vi får hjälpas åt!
Eller SAMARBETA som Mio säger, haha.

Idag fick Emmie modellera till sina bakverk.
Jag modellerade oxå till henne,
till ett gäng studentårtor och till min & Mickes dag.
Skönt när man kan beta av på listan en smula =)

Inga kommentarer: