tisdag 20 maj 2014

Let the stress begin!

Lite såhär känns det varje morgon...
Dock brukar jag titta på skylten med ett leende på läpparna.
Just nu måste jag nog vara den virrigaste och mest förvirrade morsan, sambon, vännen, arbetskompisen, systern på jorden.
Jag har svårt att hålla koll på allt,
vilket inte är kul då jag heter framförhållning i andra namn occ kontroll i efternamn.
Men jag kan inte göra mer än mitt bästa, inte sant?
Alla hjärtan, ta mig med en nypa salt!
jag lovar att bli mitt vanliga jag snart igen ;)

På fredag tänkte jag faktiskt unna mig lite egentid mitt i allt stress.
Det känns som att jag inte har tid med det,
men jag får ta mig tid!
Det vankas festligheter med jobbet, vilket brukar vara årets höjdpunkt.
Så om jag som ska släpa mig själv dit, så SKA jag dit!
Jag måste hinna med lite trevligheter oxå, för att orka med.
Det måste vi alla, inte sant?

Och resten av veckan har de lovat SOL!
Godeguuud så underbart rart!
Det behöver vi!!!
PUSS

Inga kommentarer: