fredag 9 maj 2014

Fredagkväller

Det har varit en lång vecka för hela familjen.
Underbara fredag, äntligen är du här!

Hämtade hem en snorig tösa från dagis idag,
med helt vattniga ögon som gjorde ONT!
Och visst, andra ögat geggar.
Hon somnade alldeles däppd i däsan på soffan, tidigt på kvällen.
Mitt fredagsmys har beståt av tvätt, bak, kramar med barnen mellan varven, telefonsamtal och gogglande på nätet.
Försöker nämligen hitta hotell/vandrarhem till en hel arme den 28 juni.
Vilket INTE är lätt, då det visade sig att typ allt är fullbokat just då,
då det är forbollscup i örebro den veckan.
Kan det vara så att cirkus 30 pers får plats i vårt hem då? hahaha.
Hur det än blir, så är jag så otroligt LYCKLIG över att så många vill komma hit och fira oss.
Och så många som kommer verkligen långväga.
Underbara människor!
Ni anar inte hur det känns i mitt hjärta!

Just nu känns det som att det är en hel del som går emot mig i min planering,
men jag försöker ANDAS och tänka,
det blir som det blir,
många hjärtan blir samlade iallafall och vi kommer att ha såååå KUL!
Vi behöver inte pompa och ståt
utan vi vill minnas dagen med ett leende på läpparna.
Och att våra nära & kära ska minnas dagen med ett glatt hjärta =)

Klockan är snart 23.
Jag ska ta mig en sval dusch och så småningom krypa ner i sängen.
För det jag behöver nu, är att SOVA!

PUSSSSSS


2 kommentarer:

Therese sa...

Vilken vacker ring!
Hoppas det löser sig med sovplatser till dina gäster ♡

sina sa...

Tack hjärtat,
jag gillar den, liten och nätt och gör sig alldeles lagom brevid förlovningsringen =)
Och platsfrågan är nog löst nu,
thank you lord!
Mickes bror lånar ut sin lägenhet,
så himla snällt!
KRAM