lördag 24 maj 2014

En varm lördag!




Igår var jag på galej med kollegor.
Så himla skoj hade vi!
Dansade så svetten lacka och skrattade så magmusklerna värker idag.
Jag fick sovmorgon och när jag klev upp mådde jag inte alls så tokigt!
Resorb och ett glas mjölk innan sängående och Cola brevid sängen.
Tack för de tipsen flickor.

Idag har det varit hetare än i h.vetet, hehe,
men ack så underbart med sommarvärme!
jag och barnen hade kvalitetstid med Annica och barnen på Marieberg.
Skoshopping, donken o glass.
Sen gasade vi mot gräddegården och våra hårt slitande Gräddelinare.
En fika på altanen och musik ur högtalarna,
regnet öste ner och det åskade och blixtrade.
Helt magiskt faktiskt.

Efter det en lugn kväll hemma... Samla krafter och umgås med lilla familjen.
Bästa bästa!
Imorgon på självaste mors dag ska jag slita med mina gräddnosar ute på landet.
Puss!

Inga kommentarer: