torsdag 18 augusti 2011

Välkommen fredag!

Idag är fredagen xtra välkommen känner jag!
På söndag är det sovmorgon och just nu ser jag verkligen fram emot det.
Jag vill absolut inte klaga,
men ett par veckors konstanta väckningar på natten + tidiga morgnar känns i kroppen nu.
Jag har inte haft alltför många arb.pass på 2 veckor och det är väl lite av tur i oturen?
Men måste man orka upp o jobba efter ett par timmars sömn så orkar man,
för att man måste!
Men frågan är ; hur länge orkar man köra så?
En vän till mig hade varit på bvc med sin tösa igår.
Där hade de sagt att väldigt aktiva barn sover sämre.
Vad jobbigt för de små att gå som på 'högvarv' natt o dag.

Hur som, jag ser fram emot någelunda hyfsade nätter igen,
de tidiga morgnarna gör mej nada då!
Nästa vecka ska jag ju åka bort över natta,
alldeles själv och för alldeles första gången på 3,5 år,
ja, sen jag blev mamma.
Imorse i tröttmössan tänkte jag för mej själv att nää-ä jag skiter i utekvällen då utan jag åker bort och ska SOVA gott o länge! Haha.
Men nää, ut ska jag o mina tjejor och kul ska vi ha! =)
Idag ska jag på skojakt och hoppas på att hitta nå söta skor till klänningen.
Så himla fint med högklackat, men jag kan verkligen inte gå i höga klackar!
Så det får bli nå enkla ballerinosar=)
Det värsta är att jag har hittat en annan klänning som jag blev totalt förälskad i!!!
Men nu får det bli den jag har!

Ikväll blir det fredagsmys, veckans absolut bästa tycker jag!
Sen tänkte jag se water for elephants. Hoppas den är bra!
Nästa vecka kommer 'hur många lingon finns det i världen' ut,
den MÅSTE jag se sen!!!!!=)

Sist men inte minst ; GRATTIS till Maria & Dennis som ska få en LILLEBROR till dockan Meline i början på januari. Underbart underbart!
Får kika igenom Mios klieder o se om det finns nå fint?
Pusshej

2 kommentarer:

Laila sa...

Hej gumman!
Tips på skor. Ta ett par med kilklack. Mycket skönare att gå i. Köpte ett par idag på Din sko för 349:-. Vi ska på 40-års partaj idag så måste vara lite tjusig. Är som du annars ju plattare desto bättre. Men med i väskan åker ett par ballerina ifall fötterna kommer att värka.

sina sa...

Tack för tipset älskade du!
Ska på skojakt nästa vecka=)
Pussen