måndag 1 augusti 2011

Fam Bjerkenstam

Dagen började med att jag & Emmie satte igång o bakade en hallon & blåbärspaj.
Efter lunch var jag iväg till sjukgymnasten,
fick lite övningar som jag ska göra här hemma för att träna mina magmuskler.
Sjg skulle ringa mig snart igen, efter att hon pratat och rådfrågat några bm om hur det egentligen är med det här med delade magmuskler.
Nu är det snart 2år sen Mio föddes och mina muskler vill inte växa ihop,
det ryms 2 fingrar mellan glipan.
Låter rätt ruggigt va?
Det här är vanligt tydligen, men inte lika vanligt att ha det så efter så lång tid.
Själv är jag tveksam till att de kommer att växa ihop av sig självt efter sån lång tid??
Men jag ska göra mitt bästa för att träna, varje dag ska jag göra övningarna.

Efter besöket drog Micke iväg för en grabbkväll och jag packade in småttingarna i bilen och drog iväg till Ånnaboda med bästa fam Bjerkenstam.
Underbara underbara flickor!
När vi satte oss i bilen för hemfärd var klockan redan närmare 20!
Timmarna rusar iväg när man har det gott.
Jag är så glad att jag har dessa flickor i vårt liv här i Örebro.

Varje sommar, efter att vi kommit hem från Finland,
där vi varit omringade dygnet runt av min stora familia,
känns det sorgset att åka ifrån dom och veta att det förmodligen dröjer ett helt år till nästa gång så många av oss är samlade igen.
Saknaden och tomhetskänslan är så stor så stor.
Därför är jag xtra glad över att Micke har just den familjen han har här,
dom är inte så många MEN det gör inget för dom som finns är oerhört varma och godhjärtade människor som jag älskar väldigt väldigt mycket.

Japp *ler* jag har en sån där känslig kväll ikväll,
men jag är inte ledsen,, bara en smula känslig!
Ikväll njuter jag av tystnaden här hemma, jag är trött men jag mår gott ;)
Natti

2 kommentarer:

Caroline sa...

Gör ett försök att kommentera från jobbet.. får se om det går=)

Glad att du har fina människor runt omkring dig där borta<3 Har du bokat tid hos läkare?

<3

sina sa...

Carro det gick!!!=)

Hmm nää jag har inte gjort det=/
Får ta tag i det där. Huhh!
LOVE YOU