onsdag 17 augusti 2011

Syskonen B



Hela fm var det tvätt & städ som gällde,
men på em packade jag ihop en väska och vi åkte till Stadsparken.
Där finns det MASSOR med roligt att leka med och barnen tyckte att det var helt underbart roligt.
Det är så himla fint där och det är alltid massa liv av glada barn där.
När Emmie sprang i panik och kissade i buskarna ville inte lilleboo vara sämre utan han gjorde sitt där han med, haha, lilla lilla Mio.
Dom är så impade av honom på dagis då han säger till när han vill gå till pottan;)
Men trots att han är så duktig är det nog långt kvar tills han blir helt blöjfri.

Imon är det torsdag.
Då ska vi minsann träffa Sarah som vi inte träffat på ett bra tag.
Kanske följer Ida med oxå?
Hoppas att det blir lika fint väder imorgon !!!
Sen är det dags för helgen ju! Härligt härligt!
På lördag bär det av till Askersund då jag & Christina ska bli märkta för livet *ler*.

Nehepp, nu säger jag hej, hörs snart igen!


2 kommentarer:

Lottha sa...

Det var väääldigt längesen jag kommenterade din blogg nu, MEN jag är inne och kikar & läser varje dag! :) Tycker fortfarande det är lika roligt att följa er vardag och era utflykter. Och fortfarande tycker jag att du är en utav de finaste mammorna jag har stött på, stå på dig och var den du är - glöm aldrig bort att du alltid ger 210% och att det är tillåtet att ibland "bara orka ge" 100. ;) Stora och många kramar!

sina sa...

Söta söta söta Lottha <3
Tack älskade du, dina ord värmer!!!!
Hoppas du har det gott o njuter för fullt av allt det fina i ditt liv, det är du värd hundra ggr om!
massa kramar o kärlek till dig!