torsdag 4 augusti 2011

Jobb

Jag har jobbat kvällar men har hunnit att bada med kottarna innan jobb iaf.
Imon blir det en kort dag och förhoppningsvis en hel helg med sol o bad!!!?=)
I tisdags var vi till ett helt underbart ställe med Ida & flickorna, o faafaaaa.
Dit måste vi snart igen!
Idag hämtade jag min söta klänning som jag ska ha till tjejkvällen,
men den var ju trasig föbövelen!!!
Hoppas jag hinner få en ny till det är dax, annars blir jag lissen i ögat.
Idag på jobbet råkade jag stöta emot benet/höften i en stol, tänkte inte så mkt på det förrän jag kom hem o duschade o såg världens bulle blå som bara den,
är visst dax för en sån där underbar period igen då jag får blåmärken av att man bara petar på mig...
Nehepp, nu sova, imon ringer klockan tidigt, om inte mina söta hinner väcka mig innan ;)
Natti!

Inga kommentarer: