lördag 20 augusti 2011

Nu sitter den där den sitter!

Det fick bli en tatuering på fri hand. (Shitpomfritt var min första tanke, haha)

Tog väl knappa 2 tim lr så, sen var det Christinas tur=)

Och nu sitter den där den sitter.
Den blev mörkare än vad jag tänkt, men mkt mer levande och mkt finare faktiskt än vad jag föreställt mig. han e riktigt duktig den där Tomas!=)
Armen är väldigt svullen,
så jag väntar med spänning efter resultatet då svullnaden gått ner och allt är läkt.
TACK för idag Christina & Tommy, ni är sååå goa!
Var verkligen jättemysigt att få umgås såhär på ett lite annorlunda sätt, *ler*,
och tokmysigt med fikat i hamnen. Många kramar på er!

2 kommentarer:

Laila sa...

Gud vad fin den blev. En annorlunda tatto med barnens namn i. Jätte fin.
En sån skulle jag kunna tänka mig men med en solros. Men du vet ju hur ont jag tyckte det gjorde när jag gjorde min och jag har fortfarande inte fyllt i den.
Kramis

sina sa...

Ja hahhhah lilla Laila,
blekast i stan var du då=)