onsdag 24 augusti 2011

Redan torsdag!

Ooojaaaa, idag är det redan torsdag.
Vi är uppe o skuttar tidigt.
Mio äter frulle som aldrig förr,
kanske kan det vara för att det där hårda i magen släppte efter många dagar?
Älskade lillbulle.
Förresten så hade Mio lyckats få sig en rejäl reva i huvudet igår då han klättrar vi staketet på dagis.
Sånt där stålstaket lr vad man säger, vete tusan vem som lyckats slita ett stort hål i den,
hur som så var det vassa pinnar som stack ut och där hade Mio rivit sig.
Kunde ha gått illa!!

Idag ska jag bädda ner di små skönt i vagnen tänkte jag o knata mot stan och leta efter de där skorna tills imorgon. Hoppas jag hittar några enkla o sköna!
Sen har jag nog allt och är klar att fara imon em=)
Loijsan & Pia har sparat klädinhandling inför fredagkvällen tills imorgon, hehe,
mina söttjejer, hoppas ni hittar nå fint!!!!=)

Senare på em tar vi storhandling, alltid lika trevligt o fylla på rejält i skåpen.
Ha en fin dag alla söta, det ska jag ha ;)

Inga kommentarer: