onsdag 10 augusti 2011

joorå








Jag har inte så värst mkt nytt att komma med. Dagarna rullar på snabbt, alldeles för snabbt kan jag tycka. Barnen har börjat på dagis igen och dom bara äääälskar att vara där, vilket känns gott i hjärtat! Jag har jobbat mest kvällar på sistone, det går okej, men det svider att inte vara hemma när barnen ska lägga sig, få pussa dom godnatt. Men det är så livet är! Iaf om man jobbar inom vården. Numera är jag bara timmis, men vi får se om det dyker upp nå mer? Chefen kommer tillbaka next week. Joo, jag fick ett samtal från sjg för typ en vecka sen va? (det har jag nog inte berättat?) Hur som, hon hade rådfrågat med en bm om det här med glipan i magmuskulaturen och att det som putar när jag böjer mig bak och för att jag är så öm och då trodde de sörrö att det kunde handla om bråck? Hööö! Jag ska ta o ringa en Dr, när jag får ändan ur vagnen... Men just nu, just nu ska jag göra lite nytta här hemma. Röja lr börja förbereda målning i lilla hallen??? Vi får la se.

Senare idag ska jag nog baka bullar med mina sötnosar?
Frågar man Mio, vill du baka bulle? Aaa balle svara han.
Leker han med bollar, heter det oxå ballar.
Lilla sötnosen har missförstått det hela tror jag allt ;)

Inga kommentarer: