torsdag 25 augusti 2011

Min tatuering

Min tatuering ser förjäääklig ut!!!
Världens skorplager som är sprucken typ överallt o svider som zlatan.
Jag har smort o jag har spolat och den ser väl ut som den ska,
men huhh just nu är den inte flucker.
I smyg kände jag mig ledsen över att färgen blev så mörk,
MEN nu upptäckte jag att där skorpan lossnar skymtar det ljusare o så mkt finare o gladare färger och ujuj vad jag blidde lättad=)

Idag var jag o mina små älsklingar på stan.
Hittade ett par ballerinas o lite smycken till imon.
Barnen fick varsin tisha och pysselgrejer.
Sen tänkte jag att de skulle sova en stund men icke sa nicke!
Så vi åkte och storhandlade efter lite mat i magen och när vi kom hem var klockan redan en del.
Emmie fick gå med sin lilla vagn o plocka i lite grejer själv.
Ner hade det åkt bla en dammvippa och ett mätband,
som jag sprang tillbaka med *ler*,
annars så hade hon plockat med en påse ostkrokar till helgen, ett paket kakor, ett paket korv och en tingeling pysselbok med pennor=)
Och klart att jag höll ett öga på att hon inte stoppade ner vad som,
men dammvippan o måttbandet hade hunnit slinka ner utan att jag hann med =)

Imorgon ska jag mysa rejält med mina små innan jag far iväg.
Saknar dom redan,
men jag vet att det är nyttigt för oss alla ändå.
Di små klarar nog alldeles lika fint att röja utan mamma ett dygn va?=)
På lördag ska farfar med o hitta på nå lattjot.
Det kommer dom att gilla det vet jag.
Och sen kommer ju jag hem alla redan!!!!

Nästa vecka blir det evt jobb på Skebäck.
Veckan därpå ska jag gå inskoln på Usö rehab, på Reumatolog-sidan.
Ska bli så himla skoj!

Nu är jag trött, så jag säger hej för mej!

Inga kommentarer: