onsdag 24 augusti 2011

Beroende!!!


Herreguud det var länge sen jag mådde så dåligt som jag mådde igår kväll, natten och imorse.
Igår efter nattningar somnade jag på soffan.
När Micke väckte mig var jag helt väck.
För det 1a vart jag livrädd och för det andra mumlade jag helt förvånat över att han typ inte hade nå kläder på sig, haha, (han hade badat)
och för det tredje trodde jag att jag skulle dö när jag reste mej upp.
Herreminjee det var prescis som att innehållet i huvudet var på tok för stort för att få plats innanför kraniet och jag trodde att ögonen skulle ploppa ut.
Jag stapplade till sovrummet o däckade bums igen.
Vaknade på natten av värken och att jag huttrade i hela kroppen.
På morgonen hade värken släppt något,
men jag kunde knappt hålla upp ögonen för ljuset gjorde så ont.
KAFFE!!!
Nee just det, vi hade ju ingen kaffe hemma och jag hade inte druckit kaffe på hela gårdagen.
Kan det vara det som gjorde att jag mådde såhär?
Näää, kanske inte helt, men delvis?
Micke o hans arb.kompis körde förbi och lämnade ett paket kaffe och jag tror aldrig att kaffe har doftat och smakat så ljuvligt som det gjorde denna morgonen?
Typ 5-10min efter att jag druckit en kopp började jag må sååå mycket bättre!
Herreguud, är jag så kaffeberoende??? Helt sjukt!
Men härmed ska jag iaf alltid se till att ha kaffe hemma när jag vaknar!


2 kommentarer:

Laila sa...

Men Sina då!!
Tänk vad abstinens kan göra med ens kropp.
Se nu till att alltid ha kaffe hemma.... eller du kanske ska tänka på att dra ned lite på det så du slipper denna abstinens nästa gång kaffet är slut....
Hoppas du får en riktigt mysig kväll med dina tjejer...parta rejält så du får huvudvärk av annan orsak:) Det är du värd hundra gånger om!

sina sa...

Hahhaha ja jag ska la göra det!
Mmm jag ska dra ner på kaffet,
tror dock inte det var BARA för kaffet jag vart så dålig,
men delvis. Ushamej!!!!
Massa kramar <3