lördag 23 augusti 2008

Min gamle söta far

Oooohooooo fick veta idag att min pappa kommit hem från sitt sommarställe i Finland 1 månad tidigare! vart såå glad=)))
Han åkte nästan 1v innan Emmie föddes,
vilket betyder att han inte träffat barnbarn nr.21 än,,
så, så snart vi kan packar vi väskorna o åker hem till Tälje för att träffa lilla pappa.
Och alla andra söta såklart!
Pappsen är ingen ungdom längre o jag känner så starkt bara att jag måste träffa honom så mkt som möjligt nu.. Medans jaa,, medans tiden finns..
Uhh nee nu blir jag tokledsen när jag tänker så..
Vem vet, han kanske finns hos oss tills han e 100 lr nå=)
Hur som,, längtar tills han o Emmie får ses...
Min sessa ska få träffa sin morfar för 1a gången om ngr dar=) Åååå så mysigt!
Och viktigare då hon inte har nån mormor känner ja.
Saknat honom väldigt mkt faktiskt, mer än jag trodde, nu när man får känna efter.
*Älskar dig lilla pappa*

2 kommentarer:

Nimsy sa...

ooh rart att äntligen få träffa pappsen... men har du pratat o så med han nå i sommar ?? kram

sina sa...

Nee, har ju inte det=(
Huset ligger längst ner i finland, vid rysslands gräns, ingen mottagning.
Pappas fru åkte utanför byn 2ggr o ringde oss när Ems föddes.
Sen har vi haft kontakt via brev/kort/foton...
Så det var helt underbart o höra hans röst<3