tisdag 19 augusti 2008

Inte ett dugg


YO !
Idag, hittills, har vi inte gjort nåt... Ems har vart kinkig o lessen.
Tuggar på mina händer helt hysteriskt,, å då menar jag HYSTERISKT.
Undrar om hon håller på o få tänder? Kan man få tänder så tidigt?
Tror Eva sa att Lucce fick vid 3mån? Så allt e la möjligt.
Ööö,, snart ska vi iväg till Bvc för o väga o mäta min lilla gumma=) Spiennande=)
Sen kommer lilla pappa hem o det blir en lugn hemmakväll=)
Förresten, Minna (syrran) o Mange (Mickes bror) har namnsdag idag, Grattos Grattos!
Imon ska jag träffa mina flickor här i Ö.B. Mmm-mys!
O på torsdag kommer mina Sthlm´s-flickor hit! *Wiiiiihoooooooo* LÄNGTAR!
Men skulle det bli nå förhinder, ska jag till Kumla eller om fröken Kumla (Monica) kommer hit?
Ooo så e det nästan helg igen=)
Å då e Mickeli-kickeli ledig.. Har han jobbat sin 1a vecka efter semestern.
Stackarn va helt slut igår... Fast det var jag med. O jag jobbar inte!
Äntligen somnade min trullsa en stund nu, så jag får äta lite. Sparrisoppa? Lätt & gott.
Behöver inte tugga haha.
Nee, nu ska jag sätta fart här. Puss hej så länge.
Å Nina, vi måste ses nå dag, du ska ju ha loover av mej för sulkyn=) Kraaam

Inga kommentarer: