måndag 25 augusti 2008

Hem till tälje


Tidigt imon bitti åker jag o Emmie hem till tälje... Mkt o göra där..
Först ska vi hälsa på mina gamla arb.kompisar som inte träffat Troll än=) Mys!
Sen hälsa på sötpappan min! <3>
På onsdag fixa iordning min gamla lgh. Loijsan O Joona hjälper mej! TACK!
O Milla skulle komma o ta Emmie om d behövs;)))
Så ska vi försöka hinna förbi så många vänner som möjligt...
Krama Carro o bla klappa sötmagen! Kramas me Loijs o milla<3>När vi e färdiga me allt ska vi hem ! Hem till örebro.. Då allt e finito där borta lixom...
Tälje e ett avslutat kapitel för mig! Saknar inte stan, men mina hjärtan däremot, saknar dom så hjärtat gör ont..
O när jag vet att jag ska åka till dom spritter det i hela kroppen=)
Sen säger jag inget om ifall det blir flytt till storstan nån gång i framtiden???
Men som det är nu,, får flickorna i Ö.bro dras me mej ett bra tag till...

Hörs om några dar igen. Massa pussar så länge. <3>

Inga kommentarer: