fredag 29 augusti 2008

Allt & Inget

Mmm, nu är vi hemma i ö.b igen.
Var jätte mysigt i tälje, träffa mina söta,
o gamla arb.kamrater o sööta pappa som vart mäkta stolt över emmie <3
Men det va fasiken jobbigt o fixa min gamla lgh.
Allt strulade. elgrejerna vart fel o skulle bytas. Dörrarna som skulle målas var skitsvåra..
jag o loijsan slet me bården så svetten lacka.
Joni & Joona slipa slipa slipa o måla.
Milla tog hand om Emmie. Tack snälla ni för hjälpen!!!
Nästa dag fick jag åka o måla igen. Christoffer följde me o lattjade me Emmie medans.
En tokigt trött Emmie. Sen kom Joona o hjälpte mej me målningen.
jag ska nog gottgöra er! jag menar, om jag ska betala nån (obs. ingen av de mina) för att sätta upp en hatthylla,, då är ni värda massa massa för ert toppjobb !!!! *puss*
O Ellen o Joni hann förbi o säga hejdå, innan det var dax att åka hem till ö.bro igen.
Jag trodde flera ggr att jag skulle somna bakom ratten.
Vet inte om jag nånsin varit så trött?
Men hem kom vi=) Hem till min Micke <3
Han hade gjort en video om när emmie kom till världen,,
o där satt jag o gömde ansiktet i mina händer o storbölade. Helt slut.. O sååå känslig!
Jajaja, that´s life...
Pratade me Acca för en stund sen. Mysgumman min.
Imon lr söndag ska vi på marknad i Nora=) Trevlich tycker vi.
nu blir det nattinatt här. Emmie har varit lite svår idag. Vet inte om det är magen lr om hon bara vill va nära mej, lr klanske både och?? Hon tvärdäcka innan 20 o sover än.
Fick väcka henne för mat. (den nya söta nappflaskan tog hon inte... Bara byta flaska)
Hur som, god natt alla söta. ses i drömmarnas värld <3

Inga kommentarer: