fredag 15 augusti 2008

Lördag, veckans bästa dag ;)

Morrn morrn!
Haft en hyfsad natt o nu har Emmie somnat igen efter att vi suttit uppe ett tag o lattjat o ätit o sen ville hon somna snosandes på mej medans jag satt o titta på Clueless.
(jaa jaa jag vet va ni tänker, men d va inget annat som gick på tv just)
Nina var till Gbg igår. O shoppade=) Hon messa mej därifrån o skrev att d första hon såg var en liten Hello Kitty sulky som skulle passa Emmie sen senare när hon kan leka o undrade om hon skulle köpa me den till oss? JAA TACK=) Skitgulligt att hon tänkte på oss!!
Så det aska bli kul o se den söta dockvagnen sen=)
Medans Emmie gosade sig in i min famn imorse o jag luktade på hennes härliga bebidoft o sneglade på Tv´n,, satt jag o drömde mej bort till en ny större lgh.
Jag vill så gärna ha ett barnrum o inreda.
Oooh va mkt fint jag skulle kunna göra år min lilla stjärna <3
Rosa rosa babyroooosa o vitt, stjärnor, älvor o fe´r. Princessor, sänghimmel o färgglada mobiler.
Nee jag knarkar inte! jag har fantasi! *S*
Vi letar för fullt, men det är inte lätt!
Men en vacker dag dyker nog drömlgh upp.. Lr vad det nu blir?
För en egen uteplats skulle INTE sitta fel.
Sitta ute på kvällarna, i lugn o ro och mysa.
Eller sitta ute på sommarmorgnarna o dricka 3koppar morgonkaffe=)
Nee, nu ska jag smyga in till mina söta i sovrummet o blunda en stund,,
och återigen drömma mig bort ett tag=)
Jalla hej. hörs snart igen <3

Inga kommentarer: