fredag 15 augusti 2008

Jag lär mej...

Kuckkuluuuuu !!!

Jag kom inte undan, *ler*, Eva fick mej o börja blogga.
Jag älskar ju o läsa andras blogg o skriva själv med för den delen.
Bara haft för brått lr varit för lat för att lära mej detta. *s*
Men nu är jag här o ska försöka uppdatera så ofta jag kan o orkar=)
Idag har jag haft en bra dag.. Myst me min lilla familia här hemma.
Sen kom söta Eva o Dejsan hit. Med hade dom vääärldens största o fina gosedjur till min lilla Emmie! tackatackataaaack ni e för goa=)
Sen färgade vi Evas kalufs o fikade o pratade goja halva kvällen.
Var riktigt trevligt o mysigt o jag hoppas på fler sånna kvällar!
Emmie verkar må kasst i lilla maggen. Hon kräks kräk o kräks o blir orolig då...
Jag har badat henne vilket hon älskar o vilket jag gör varje kväll innan nattning.
Nu sover hon sött.. Jaa, just nu iaf..
Hon var orolig i sängen så hon fick somna i min famn,,
vilket hon gjorde ganska så genast=) Rofyllt mot mamis bröst, hjärta mot hjärta.
Herrejesus vad jag älskar min lilla flcka <3
Nu är det dax för lite vuxentid på dygnet, så jag har inte tid att sitta här..
Hörs snart igen. Pussar så länge mina söta <3<3<3>

Inga kommentarer: