söndag 24 augusti 2008


Idag har Emmie varit vääärldens gladaste/lugnaste & tröttaste bebis... Kanske hon kände på sig att nu e det lika bra o softa för mami har huvudvärk?? *S*
Jag o min lilla familj har haft en heldag hemma, mysigt!
Enda trippen vi gjorde var till apoteket. Panodil tack!
Huvet känns ngt bättre nu..
Emmie är färdigbadad o sitter i sittern i en söt pj som Carro köpt=)
Nu ska vi göra varma mackor. O se på nå tjejfilm=) *like*
Joona ringde precis. Dom hjälper mej med lgh i tälje, så jag o Emmie åker nog på onsdag??
Sen kommer vi hem när vi gjort allt vi ska=)
Kommer o sakna Micke, men skönt för honom me lite egen tid oxå???
Fast han behöver ingen säger han. Men det behöver väl alla??? *ler*
Nu varken orkar jag lr har tid o sitta här, så jag säger Puss Hej<3
Jusst ja ! Fick bilder på lilla Cornelia idag. Ooooohhh så söööt! Jag blev helt tårögd.
Rätt så mkt gyllenhår, Annas ögon (finska ögon. vackra!!) O Annas näsa=) Plutta <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj vad pappsen kommer sakna sin familj!