torsdag 19 december 2013

Vilken dag !

Sött toapapp som doftar gott =)


Fyfabian vilken dag rent ut sagt!
Jag vaknade med hemsk värk i nacken och huvudet.
Lyckades ta mig igenom fm, göra cupcakesen (60st) och leverera dem i tid,
men när vi kom hem eskallerade min huvudvärk och jag låg som en orörlig padda i soffan med ögonen övertäckta.
Jag vågade inte somna för jag var tvungen att hålla koll på barnen,
som för övrigt skötte sig så himla duktigt.
Timmarna tills Micke kom hem gick sakta.
han skulle köpa med sig huvudvärkstabletter för jag hade inga hemma.
Ärligt talat trodde jag att jag skulle få en hjärnblödning o dö.
Migrän kan göra så fruktansvärt ont att man inte vet vart man ska ta vägen!?
Micke var hemma till 17.30.
2 Ipren och vila i ett mörklagt rum och några timmar senare mådde jag bra igen.
Hugedamej, måtte jag aldrig få sådär ont igen!!!!

Måtte morgondagen bli en bättre dag, tack!

Inga kommentarer: