söndag 22 december 2013

Julledigt!

Färdig med denna arbetshelgen och nu älkomnar jag julledigheten med feber i skinkorna,
för ja, mina ben och skinkor känns feberömma...
Hela kvällen på jobbet har jag gått som om jag skitit på mig, hehe.
Jag kan ge mej tusan på att jag kommer bli sjuk nu när jag äntligen ska få vara lite ledig?
Fast å andra sidan,,
peppar peppar jag brukar inte bli sjuk.
Sista gången jag var riktigt sjuk var för ett år sen!
(om man inte räknar med ett par migränattacekr förståss)

Hur som haver,
imorgon tar jag med en av kiddozarna och Micke tar en,
sen drar vi åt varsitt håll och fixar det sista.
Barnen ska få välja varsin klapp till varann tänkte vi.
Och såååå...

Och under ledigheten ska jag lära känna min nya telefuun,
så jag återkommer med massa bilder,
säkerligen i bättre kvalitet än på sistone =)

Massa kramar och kärlek !



Inga kommentarer: