måndag 30 december 2013

Hard workwork

Allvaret har börjat för mig,
medans resten av familian är lediga en vecka till.
Gött för dom!
Och TUR, då barnen fortf hostar som zlatan.
Och jag med för den delen,
men jag är stor o stak och måste orka ;)

Imorgon är det nyårsafton.
Kvällsjobb för min del.
Men jag är övertygad om att familjen sitter uppe och väntar på mig när jag kommer hem strax efter 22.
Då får det bli lite gotta och hålla sig vaken till tolvslaget.
Sen upp med tuppen nästa dag igen.
Men det är smällar man får ta!

Men nu, nu får det bli sängen och hoppas på en god nattsömn utan hundrafemtielva hostattacker!

GOTT NYTT ÅR till alla älskade hjärtan.
Jag har på känn, att det blir ett fint år !!!!
Kärlek!


2 kommentarer:

Laila sa...

Gott nytt år på er!
Nytt år nya erfarenheter, eller hur?
2014 ska bli mitt år har jag bestämt.
Stor kram

sina sa...

Absolut hjärtat!
Nytt år, nya erfarenheter & äventyr!
Gott nytt år söta!!!!