tisdag 24 december 2013

Julafton

Syskonen BUS!

Bästa farfar

Älskade Mikke kom!

Jag & fina 'lillebruur'

Kånkarongen



Mickes bror Mange & prinsessorna

Emmie fick en baby born och tar väl hand om henne

Min söta guddotter

Och tomten kom! Jaa, den riktiga tomten. TACK TOMTEN!


Klappar till höger klappar till vänster
Vi har haft en superfin julafton, alldeles lagom sådär.
Massa fina klappar till barnen.
Julemat och sötsaker.
Vi fick besök av den riktiga tomten, underbart!
Jag tycker att det är helt underbart att en vän kan ta sig tiden att komma och tomta,
en dag som denna!
Mikke kom ända från tokstan och det kan jag leva på länge, gud vad jag saknat honom!

Jag har i min tysthet mått riktigt tjyvens idag,
men har haft en underbar dag.
och nu är jag trött ;)

(jag är helt nyvaken och ser ut som skit, haha, men den bju´r jag på)

Sist men inte minst, vill jag säga ett stort grattis till våran fina Martina som fyller jämt idag.
Hip hip hurraaaaa, hoppas du har haft en underbar dag, min stjärnbagare!


Inga kommentarer: