fredag 6 december 2013

väntan....


Jag fick en tidig julklapp av nån i familjen som verkar tycka att jag är en riktig tröttmössa ;) Badmjölk som är 'stimulating & awakening' och så fick jag en kur med D-vitamin. Jag blev glad och hoppas på att det hjälper! Tack tomten!

Sötaste mini Al Bundy ;)


När Micke kom hem drog vi ut till pulkabacken.
Jag höll på att frysa tårna av mig, Converse o vinter går inte så bra ihop!
Dax o köpa varma vinterpjucks. och gärna ett par termobrallor o VANTAR!
Men barnen var glada, så underbart med snö!

Jag väntar på att höra ifrån L, för att få veta hur allt går.
Varje gång telen piper hoppar hjärtat till.
Inget nytt än iaf...
Jag ber fortfarande till de högre makterna!

Imorgon vankas det som sagt jobb,
men innan dess ska jag ha en fin fm med mina hjärtan.

Kärlek!

Inga kommentarer: