söndag 6 januari 2013

våran helg

Vi har haft en fin helg,
men den har gått på tok för fort!
På lördagen tog jag o Emsan en tur till stan och handlade lite smått.
Mysigt!
Mio verkade ocå behöva den där ensamma stunden med pappa,
för godegud så nöjd pojken var hela dagen.
Fast nöjd, det är han ofta ändå, men ni vet.

Idag har vi haft en sån där fixarsöndag här hemma.
Klippt barnen, Emmies hår tog jag säkert 10cm,
nu ser det så mkt friskare ut och oj så mkt lättare det var att borsta.
Och snorpan var nöjd hon med;)
Vi har bakat lite, tvättat, skurat, fönstrena hann jag inte med, det tar vi en annan dag.
Dagisväskorna står packade o klara.
Nu har ju barnen varit lediga i 2v.

Back to reallity för Micke o barnen med andra ord.
En annan har ju kört så det rykt helatiden=)

Vi väntar fortf på nytillskottet i familjen Bjerkenstam.
Spännande spännande!
Och jobbigt såklart för älskade Martina med denna väntan. Men snart så!!!!!

Vet ni vad,
jag önskar att det var sommar nu.
Jag längtar tills pusselbitarna faller på sin plats.
jag längtar nåt så fruktansvärt!


Inga kommentarer: