onsdag 2 januari 2013

På´t igen då!

Idag ska jag jobba kväller.
Försökte byta pass, så att jag kunnat gå på hörseltest med Emmie,
men ibland eller hmm ofta, är det inte så lätt att byta bort dessa nedra kvällar..
Så lilla pappa får gå med Emmie,
medans farfar kommer o roar Mio en stund.
Vi får se hur det går för lilla Emsi-lou,
klarar hon inte detta test,
kommer hon remitteras till audiologen.
Jag har mina misstankar om att det inte kommer gå så bra,
för hennes hörsel har försämrats MKT sen operationerna hon gjorde.
Och efter hennes sista förkylning har det blivit riktigt illa.
Men isåfall, är det tur att vi får hjälp med detta.
Vi tar en sak i taget nu, ingen idé o oroa sig alltför mkt.

Nu får det bli lite lunch här,
sen ska jag packa ihop mig själv o dra iväg till stora USÖ för jobb.

Puss hej, ha en fin dag!

Och vet ni vad,
nu har Martina gått över bf, så vi väntar o längtar tills lillasyster ska titta ut.
Heja heja Martina!!!!

1 kommentar:

Therese sa...

Lilla Emmie då! Hoppas det gick bra hos dr. Du kan väl höra av dig och berätta när du har tid och ork.
Tänker på dig söta Emmie <3

Och lycka till önskar jag din vän Martina!