måndag 21 januari 2013

Ledig dag


*Änglar finns*
Underbara lediga dag!

Dock tyckte jag att allt kändes en smula kaotiskt på morgonen.
Barnen var totaaaaalt speedade,
sprang runt som illbattingar, verkligen gapade och skrek och det gick då inte att få dom lugna,
huhuuujajaaaa.
Tog på dom massa varma kläder och packade in oss + en tårta i bilen och styrde mot Wadköping.

Först gick vi in till mina fd arb.kamrater och lämnade tårtan.
Jag har lovat så många ggr att komma förbi där,
men inte hunnit helt enkelt.
Nu var det ju många raringar som var lediga,
men jag fick krama på ngr st iaf.
Och en gammal patient som jag lovat att hälsa på, ojoj hon blev så himla glad när hon fick syn på mig.
Det här är min idol, sa hon.
Söta söta gumma.
Och äldre människor, de blir så glada av lite barnskratt, tänk vad lite kan göra =)

Vi stannade inte länge,
blev ju varmt med alla hundra kläder som vi hade på oss.
Sås, UT O LEKA i stadsparken och barnen hade såååååå kul.
Mysigt!

Väl hema möttes vi av en sjuklings-Micke som blivit hemskickad.
Peppar peppar måtte vi andra hålla oss friska!

Puss för mej, nu ska jag vila med barnen!

Xtra massa pussar skickar vi till söta lilla Ines och hoppas på att hon kryar på sin snabbt.
Vi älskar dig lilla dockan!


Inga kommentarer: