onsdag 30 januari 2013

Hinner inte riktigt med

Herregud, dagarna går så fort.
Och just nu har jag fullt sjå att orka och HINNA med.
Men jag är glad så länge jag gört!
Och glad, det är jag, ruggugt ruggigt trött, men ändå glad och nöjd.

Inatt vaknade jag av världens näsblod och några morgnar nu på sistone har jag haft det så fort jag klivit upp ur sängen.
Inget trevligt uppvaknande precis.
Höll ju på o skita ner mig inatt då jag fick syn på mej själv i spegeln,alldeles blodig i ansiktet och händerna.
USH!

Annars då,
vi har hållt oss frikska *peppar peppar*.
Endast Micke som inte var på topp förra veckan.

Jag har fått några tårtbeställningar.
Kul att få fixa åt vänner. Hoppas de blir nöjda!

Men nu, nu säger jag god natt!
Längtar till nästnästa helg, då kommer nog min Luissan hit. LOVE!

Inga kommentarer: