måndag 14 januari 2013

Micke får dela sin dag!

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Mickes födelsedag hurra hurra hurra!!!

Och just nu är mickes bror och Martina på förlossningen och kämpar på att lillasyster ska ploppa ut,
så nu kommer nog Micke få dela sin födelsedag med en underbar liten och så efterlängtad tösa.
Iiiiik mina nerver är utanpå kroppen och jag kräks av spänning snart.
Heja heja!!!!!

Annars då,
barnen är lika trötta som sin mor efter en lång dag.

Min dag började så fint,
en kollega kom till mig och så sa hon, 
söta sina, jag tror ingen är så omtyckt och älskad på avdelningen som du är.
Gissa om mitt hjärta höllt på att smälta totalt?
Tänk så glad man kan bli! Underbara underbara! 
TACK och tusen tack !!!!!


2 kommentarer:

Laila sa...

Oj så fina ord, men de stämmer så bra....
Kram

sina sa...

Ohh...
jag blev verkligen superglad om hjärtat <3