torsdag 31 januari 2013

Långledig

Än en gång måste jag berömma mina arbetskamrater,
de är så himla duktiga och professionella, trots att det är mkt stress och personal som fattas konstant.
Det fixas o trixas så att luckorna ska fyllas och alla tar hand om patienterna på bästa möjliga sätt.
Jag lär mig fortfarande mkt varje vecka och är otroligt glad över att få arbeta just med dessa duktiga människor.

Arbetsveckan hittills har gått snabbt och ja det har varit tungt,
så nu blir det himla gott med en tredagars ledighet!

Imorgon ska bakverkstaden öppnas här hemma.
Tårtbottnar och tårtdekor ska fixas.
Vi får se vad jag hittar på åt barnen =)
Nästa vecka ska jag göra en 35års tårta till en arbetskompis.
Önskan var att den ska smaka både choklad & vara gräddig. Och rosa!
Chanty som fyller år ville även ha min favoit,
en mastig chokladig Mascarponetårta =)

Idag har vi ätit kålpudding, mmm jag älskar´t!
Familjen åt, men de är inte lika tokigt förtjusta i det som jag är.
Aja, mer åt mig! hehe

Nu säger jag hej, hoppas alla hjärtan mår fint!

Inga kommentarer: