söndag 20 april 2014

Sol i sinne!

Jag har verkligen kämpat igenom denna veckan,
jobb 6 dagar och bihåls + öronvajs på det.
Men nu jädrar är arbetsveckan över!
Efter jobbet idag mötte jag upp Micke och barnen i vackra Karlslund.
Solen skiner och fåglarna kvittrar!
Efter Karlslund åkte vi och glassade på Gräddegården.
Så himla himla mysigt! Vårt lilla paradis!
Och där ska vi få äran och inviga stället för kärleken också.
Kunde inte bli bättre!
Jag och Micke satt och pratade och vi önskar verkligen att det är SOL den dagen.
Då kan inget gå fel =)

Dessutom ska vi ha Emmies 6års kalas där.
Om allt går som planerat kan vi överraska sessan med en alldeles speciell sak.
Hoppas hoppas!

Men nu tänker jag hoppa i duschen.
Trolla bort min bihåls/öron/huvudvärk och se fram emot en LEDIG dag imorgon!
Än är påsken inte slut!

PUSS

Inga kommentarer: