söndag 13 april 2014

Problem löst!

Igår pratade jag rätt länge i luren med min 'lillebror' Joni,
och han var så pepp på det här med positivt tänkande.
Så positivt tänkande i all ära,
för idag berättade jag om klänningen för en vän och då berättade hon minsann att hon sytt brudklänning förr och att hon var villig att komma hit och hjälpa mig.
Va??? Liksom??? O komma hit, eeeendast 170km bort!!!
Så om ett par veckor kommer hon, hennes flickor och symaskinen och ska rädda mitt skinn.
Dessutom får vi chansen att fira valborg ihop!
Hennes önskan som betalning var en gofika på gräddegården.
Och det passar ju helt perfekt,
för vi ska fira valborg på gräddegården.
Helt underbart!
Då får vi umgås och mysa till max, barnen får leka och lattja på ängarna,
och dagen efter blir det systuga här.
Yeyy! Och TACK!!!!

Annars har vi haft en soft söndag.
Barnen har lekt på baksidan,
jag o Emmie var iväg o köpte gummipjucks till Mio och smycken till mig.
Jag mådde riktigt tjyvens när jag vaknade,
men mår helt bra nu.
Skumt!

Hur som haver,
en ny vecka och nya starka tag!
PUSS

2 kommentarer:

Therese sa...

Ooohh yes!! Vilken lycka ♡
Kanske blir det bättre än vad du hade tänkt från början...vem vet :)
Puss min finaste

sina sa...

Pussar mi love!!! =)