måndag 28 april 2014

Det är det lilla som gör DET

Halva natten låg jag i tandvärk och väldig oro över tandläkarbesöket.
Kl 07 stod jag där, startklar,
men vad händer då?
Joo, då har de bokat in mig PÅ FEL DAG!
Måttligt roande??! INTE ETT DUGG!
Det var bara att gå därifrån och jag måste erkänna att jag hade gråten i halsen,
jag ville ju bara få skiten överstökad!
Låter som en fjantig grej, men är man rädd så är man...
Aja, jag fick en ny tid, till ett annat ställe, nästa vecka på torsdag!
Måtte tandjäkeln hålla sig lugn till dess!!!!

Jag & barnen pyste iväg till Gräddegården och våra hjärtan.
Det blev en heldag, i lugn o ro, ute i det fria, och solen sken som aldrig förr.
Helt helt underbart och så himla välbehövligt!
Jag fick med mig dessa fina fjärilar som jag tänkte evt dekorera blommorna med på bröllopet.
Jag tycker verkligen att det oftast är nån sån där liten detalj som gör det hela.
Älskart!










Vi kom hem precis lagom till att pappa Micke stegade in.
Dusch/bad, mat i magarna och snart får det bli sängen.
Den friska luften gör oss sådär härligt trötta. Och nöjda!
Tusen tack för en underbar dag!

Emmie leker Lego med pappa

Mio lagar mat med mamma

Inga kommentarer: