onsdag 16 april 2014

Bihålsbajs!

Jaaa jag har mått knast i mina bihålor och imorse på jobbet försökte jag ringa för att boka tid hos dr.
Vi har inga teletider idag.
SUCK!
Jag som jämt drar mig för att ringa till dr...
Efter en stund ropar en kollega till mig o ger mig luren,
hon hade lyckats få en teletid och i samma veva fick jag tid till farbror dr, 14.15 samma dag.
Tack godegud för snälla kollegor som fixar,
och tack till dem som släppte iväg mig 2 timmar tidigare.
För visst var det som jag trodde,
akut bihåleinflammation,
så jag fick Kåvepenin.
Och blev dessutom remitterad till öron näsa hals,
då jag ofta har besvär med just bihålorna.
Nu hoppas jag att värken släpper snabbt och att jag orkar jobba hela påskhelgen.
Men, nu kan det ju bara bli bättre!

Imorgon efter jobbet tänkte jag plocka upp Malinpuppan och åka till G.G för lite gófika och tjejsnack.
Sen blir det torsdagsmys,
för på fredag är jag ledig med familian.
För att sedan jobba lördagen och söndagen.

Puss & glad påsk till alla rara!


2 kommentarer:

Therese sa...

Glad Påsk! Krya på dig♡

sina sa...

Tack sötsnorpa!
Glad påsk på er !!! <3 PUSS