söndag 17 februari 2013

Söndag = måndagsångest?

Ja, ibland kan man få sån där måndagsångest på söndagen.
Men idag har jag ingen,
har varit hemma sen i tisdags och
vare sig jag jobbar eller är hemma så är det tidiga morgnar och dagarna går tjoptjoptjop iallafall.
Fast skillnaden är ju att man får vara med raringarna fler timmar och det är inte fyskam!

Imorgon iallafall tar Micke över vabandet,
för Mio är inte än i form för dagis.
Nästa vecka arbetar jag 6 dagar hej o hå!

Hur som haver,
imorgon tänkte jag bjuda på tårta på jobbet,
men precis ALLT går emot mig idag.
Hemma fattas det ena och det andra.
Mitt tårtbotten föll REJÄLT itu, i många många bitar då jag skulle dela den.
Jag hade för bråttom, skulle väntat tills den svalnat HELT.
Mmm, så jag har försökt fixa o trixa så gott jag kunnat.
Får jag ihop denna tårtan fint och smakar den gott trots att både sockret och marsanpulvret tog slut,
ja, smakar den gott trots det, då heter jag Leila!
Hahahha
Nää skäm skämt, det finns bara en Leila och hon är GRYM!

Inga kommentarer: