lördag 9 februari 2013

Preppar...

Efterlängtade lördag idag.
Nu vart det ju inte som planerat,
jag o mina fina skulle ju ut idag,
men pga sjukdomar får vi skjuta på´t.
Surt sa räven!
Men det är okej, jag är så OTROLIGT trött iaf och har sån där huvudvärksperiod igen.
It sucks!

Imorgon har en arbetskompis beställt lite födelsedagsfika utav mig då hennes älskling fyller år.
Så nu på morgonen har jag preppat med bakelsebottnar. Roligt!
Och barnen som för övrigt är riktigt förkylda,
fick hålla sig undan och smakska på 'resterna' och de tyckte att det var sååå gott=)
Tänk att lite ägg, socker, mjöl/pot.mjöl o bakpulver ; in i ugnen och vips så kan det bli så gott, haha.
Dom är inte svårflirtade mina små =)

Hur som haver,
än en gång har jag en bild i huvudet och sen kommer jag stå där o svära o tänka ;
*Hur f-n tänkte jag nu?? varför blir det inte lika fint som bilden i skallen?
Det här som skulle vara så lätt!*
Haha

Aja, ha en fin lördag alla söta!
Det ska jag ha!

Inga kommentarer: