fredag 15 februari 2013

Känslig dag...

Idag har jag en sån där superkänslig dag, igen!
Antar att de vakna nätterna och tröttheten gör sitt.
Och sen vet jag att jag brukar bli såhär, när jag inte jobbar och kan inte vara ute med barnen lr hitta på nåt, när jag liksom tvingas vara inomhus i flera dagar.
Hur som haver,
ett hjärta med EMMIE & MIO inristat damp ner i brevlådan och jag vart ju så rörd o glad att tårarna sprutade.
Underbara underbara Tessan & hennes fina som skickat.
Ni gjorde min dag älskade hjärtan, massa kärlek till er!

Annars då,
vi har bakat bakelser.
Med smak av en aning hallon, choklad & vanilj.
Inte så noggrant gjorda för det är JOBB med dessa små saker,
men jag tänkte att då det är för 'eget bruk' så slinker de nog ner iaf,
vare sig kanten är perfekt eller lite volangig?




Tårtan gör jag ikväll, när barnen somnat.
Då får jag stå i lugn o ro och varva ner =)

Inatt hade Mio grymt ont i ögonen och hög feber och grät mkt.
Just nu ser han piggelin ut och nyfrillad e han oxå lille söt.

Grannen var förbi här nyss och jag hjälpte henne att färga håret.

Men nu, nu längtar jag tills Micke kommer hem o vi kan ta helg ihop.

TREVLIG HELG ALLA SÖTROMPOR!