torsdag 27 december 2012

Snart nyår!

Jahopp,
nu kör vi fem dagars jobb,
men på nyårsdagen är jag ledig.
Vi blev bjudna på 'vuxenfest' i storstan,
men det är lite snålt om barnvakter, så det får bli en annan gång helt enkelt.
Jag vet inte än om vi ska bjuda till med middag,
eller om vi kör en mysig och lite lugnare hemmakväll med god mat,
ost o kex och lite Bingo lotto kanske?
Jg lär vara ganska så trött efter 5 dagarns kväll kväll dag kväll dag,
så det lutar åt en lugn kväll bara.
Och hoppas på att man orkar hålla upp de blå tills klockan slår tolv=)

Men nu, nu ska jag få i mig lite mat,
Pasta carbonara mums,
sen kamma till mig inför kvällsjobb.

Mio är som en Duracell idag,
medans Emmie är helt slö, hoppas snorpan bara är trött?
Halsen gör ont säger hon.

Ha en fortsatt fin vecka alla rara!

Inga kommentarer: