måndag 31 december 2012

Det nya året

Det nya året välkomnas i hemmets trygga vrå.
Vi beslutade oss för bara vi, god mat, ost o kex och mängder med choklad.
Japp, vi har hunnit med bingo lotto oxå och inte vann vi den där bilen som vi siktade oss på,
men vad gör det;)

Vad vill jag och förväntar mig av det nya året då?
Jag har en stark känsla över att det blir ett bra år.
Min, Martinas & Alexandras plan är att även jag ska bli en gräddelinare till våren.
Vi får se om det blir till våren,
men år 2013 borde jag få min plats där, hos mina fina stjärnbagare.
Jag & M har smidit små planer,
blir det år 2013 eller senare, vi får se?
År 2013 fyller jag hela tjugofemton år, hehe.
Det vore trevligt att ha lite fest, vi får se,
jag gillar inte riktigt att bli firad längre, 
men att bjuda på en ROLIG fest, det skulle jag gilla.
Micke undrade vad jag önskade mig,
jag önskar mig just ingenting faktiskt,
men jag skulle vilja fixa min blomma på armen, göra den fin o piffa till den en smula.
Vad mer?
Min syster och hennes man firar 30årigt bröllop,
jag skulle vilja kunna åka till Finland då och fira deras kärlek.
Ikväll fick jag även höra att det vankas bröllop år 2013,
mer än så avslöjar jag inte,
men godegud så underbart med KÄRLEK!
Det missunnar man ingen!

Det känns som att vi har mkt fint att se fram emot,
så jag säger igen =
TA ALLTID UT LYCKAN I FÖRSKOTT.
DET VÄRSTA SOM KAN HÄNDA,
ÄR ATT DU VARIT LYCKLIG FÖRGÄVES.

Gott nytt 2013 alla älskade hjärtan!
Fyll livet med glädje och kärlek!


2 kommentarer:

Linda & Nova sa...

Gott nytt år fina du! Det kommer att bli ett BRA år :) Kram

sina sa...

Ja jag har det på känn=)
Gott nytt år söta!