fredag 14 december 2012

En ledig dag

Handling med barnen, Mio är jätteroad =)


Såhär brukar det se ut när jag försöker smita hemifrån, hehe

Idag fick jag äntligen min ring, ojoj vad den blänker än!

En spontantårta till Alvin som ska ha kalas imorn med
Här hemma är Emmie sjuk, IGEN!
Tokförkyld och då menar jag verkligen tokförkyld! Lilla stackars.
Hon snarkar och låter hes när hon sover,
vilket hon inte gjort sen halsmandlarna o polyperna vart bortopererade.
Och näsan rinner o rinner.
Denna skiten verkar gå runt runt hos oss.
men vi tar´t, så länge vi slipper magsjukan.
(vilket vi vart varnade om på mötet i onsdags, på jobbet alltså. Vinterkräksjukan är tydligen på ingång med dunder o bra. Fyyyyföbövelen säger jag bara!!!!!)

Förmiddagen spenderade jag med Maria.
Vi var ut till Gräddelinarna och fikade.
Sen åkte vi till marieberg för lite julklappshandling, ärenden mm.
Väldigt mysigt och väldigt välbehövligt, för oss båda,
att få pusta ut i ett par timmar och gå dit man ville, i lugn o ro.
Dock kan jag allt som oftast känna mig stressad inombords när jag lämnar hemmet själv.
Hur som haver, Maria är en sån fin tjej, alltid fint att umgås med henne.

Jag är väldigt trött nu, så jag ska sova.
I helgen har vi inga större planer, när hände det sist?
Känns sååååå GÖTT.
Trevlig helg alla rara!

Inga kommentarer: