torsdag 12 juni 2014

Veckan i bilder









1a semester dagen idag.
Jag har bakat många tårtor hemma och sen har vi varit på Gtäddegården där jag oxå la mååånga tårtor.
Barnen lekte ute heladagen och vädret var verkligen med oss, trots att det skulle bli regn idag?
I tisdags hade barnen avslutning på dagis och igår var det som sagt deras sista dag på sina ställen.
Det kändes tungt i hjärtat att säga hejdå till Mios fröknar, som även var Emmies fröknar i 4år.
Världens goaste!
De fick varsit armband från oss, för dom är verkligen änglar.

Igår efter jobbet inhandlade jag lite gott till mig och tjejerna till på lördag.
Hittade nå rosé med smak av jordgubbar, vattenmelon och bubbelgum!
Tyckte det lät hur gott som helst!
Men vad vet jag, jag kan inget om viner....

Nu är jag TRÖTT!
Så godnatt alla hjärtan!

Inga kommentarer: