torsdag 19 juni 2014

Mickes tur!

Ahopp, idag var det Mickes tur att bli kidnappad.
han kom hem så glad över att få vara 3ledig.
Duschar och sätter sig vid datan.
Då rusar grabbarna in, Micke vart livrädd!
Dom drar ett par kalsonger över hans huvud och binder en bajen halsduk över ögonen.Vilket liv!
Micke försöker säga nåt till mig men jag hör INGET!
Sen drar de iväg med honom med bilen.
Ojojoj, tom jag fick hjärtklapp!
Snälla Micke, överlev denna kvällen och ha så skoj som du kan!
Jag väntar med spänning då jag får höra vad du varit med om!
Jag hoppas grabbarna är rädda om honom,
allra helst då han varken har jacka pengar nycklar eller mobil med sig!

Annars då?
Ida & barnen + Sarah har myst här hemma med oss idag.
Det blev inte så många knop för oss då Mio i Lönneberga ramlade o sopade bakhuvudet i bordskanten och det blödde rejält kan jag lova.
Han är tejpad och öm, men mår bra!
Min lillfis....

Nu ska jag gosa ner mig hos barnen och smyga upp sen när de somnat,
för nu kan jag sitta i lugn o ro och planera allt som ska planeras.

Trevlig midsommar alla hjärtan!

Inga kommentarer: