måndag 9 juni 2014

Våra dagar








Ja våra dagar är allt annat än händelselöst iallafall...
Jag har jobbat långhelgen och det har gått i ett.
Däremellan hann jag spendera några timmar på akuten då min vänstra sida krånglade.
Men pumpen slår fint,
det var bara en nerv som sitter i kläm!
Vi har hunnit måla och pyssla mellan mina arbetspass.
Och idag efter jobb och dagis var vi ute o for, jag o mina små.
Lilla pappa jobbar över.
Varma mackor och varsin sval dusch står på schemat innan sängen.
Ojjjojj det är HETT ute nu! helt underbart!
I helgen ska jag träffa mina fina flickor vilket jag längtar till jättemycket.
Imorgon har vi en ledig dag.
Dock ska jag till jobbet iaf några timmar och gå en ventilator/respiratorutbildning på IVA.
Under tiden får barnen vara i garphyttan hos våra hjärtan. Mysigt för dom!
Efter det, joo då är det avslutning på dagis.
Samma dag, samma tid, fast på två olika ställen...
Hej o hå, nu går det fort!

Inga kommentarer: