måndag 23 juni 2014

Sommarväder!


Jag vet att jag inte kan påverka vädret mer än att tänka SOL och be till vädergudarna att det ska bli finare väder.
Jag borde inte kolla på smhi för då pendlar man mellan lycka och ont i magen,
då väderprognosen ändras heeelatiden.
Ändå kan jag inte låta bli att titta på vädret typ 10ggr om dagen.
Ojoj!
Just nu ser det ut som att både fredag och lördag ska det regna, konstant!
Men jag ger inte upp, jag tänker SOL, jag tänker sol och jag önskar sol, ända från hjärtat.
jag ber inte om nåt mer!
Det behöver inte vara gassande sol på lördag, så länge det inte regnar.
Så finns det nån där uppe eller ute som hör mig, så SNÄLLA!!!!!

Jag tycker att allt känns okej och jag är inte spec stressad.
Däremot tror jag att jag nånstans är det iaf, då jag verkligen känner mig som en mask!
Jag äter som en häst, men det känns som att allt bara rinner av mig.
Jag vill inte och jag får inte helst gå ner nåt mer nu.
För att fixa klänningen en tredje gång, det finns inte tid till det! Punkt schlutt!

Imorgon kör vi en lugn dag.
men sen, ons tors o fredag ska allt det sista fixas!
På fredag kommer Finlands familjen yeeeeey! Som vi längtar!
Och där får vi ju 22 xtra armar till hjälp =)
Tidigt på lördag fm kommer min Loijsan och min Joni.
De ska hjälpa till men framförallt stötta och vara där som våran trygghet IFALL nervositeten skulle infinna sig, hehe.
De ska även ta varsitt barn vid intågandet, känns tryggt=)

Hursomhaver, fast det där med regn känns som värsta mardrömmen nu,
så vet jag att vi kommer få en helt underbar dag med massa värme och kärlek!
Vi längtar!

Inga kommentarer: