söndag 15 juni 2014

Kidnappad!






























Det här med möhippa är inte min grej, vilket mina vänner vet!
Men jag slapp INTE undan!
Dock var mina flickor snälla mot mig, jag behövde inte sälja kyssar eller klämma främmande karlar i rumpan, haha,
så jag var nöjd. Mer än nöjd!
Hela dagen hade de planerat så himla väl och från 11 ända till kvällen var det aktiviteter och överraskningar.
Ojoj!
Jag är helt tagen av hur mycket de hade fixat och trixat bara för min skull liksom!

Kidnappad med hörlurar och ögonbindel körde iväg.
jag hade inte en aning om vart vi var och kontrollbehovet i mig fick en aningens panik.
Tusen tankar for i huvudet!
Men när ögonbindeln åkte av släppte allt.
Mina fina hade dukat upp picnic i Stadsparken.
Nästan alla som jag skulle träffat på kvällen var där !!!
Jag blev såååååååååååååå GLAD i hjärtat! Finaste!
Gott att mumsa på, frågesport, 5 kamp och världens finaste present fick jag.
Tårarna brände under ögonlocken och jag kunde liksom inte sluta tänka ; allt detta för mig!?
Och det slutade ju inte där heller.
Jag fick komma till ett färdigdukat bord med sån god mat på Gräddegården.
Jag fick en stoooooor tårta!
Och sen åkte ögonbindeln på IGEN!
Då var det visst dags för lite sån där hmm vuxenleksaksparty, hehe.
Ja mycket skratt blev det!
Klockan var väl närmare 22 när det var över, en stunds smink o hårfix och några fler glas av bubbel.
Bra musik, solen sken hela dagen.
Jag kunde inte önskat mig nåt bättre!
Jag är så innerligt glad över att ha er i mitt liv.
TUSEN TACK för en oförglömlig dag/kväll/natt.
Älskar er till månen och tillbaka och flera varv om!

P.s. Promenaden hem var slingrig.
Men vad gör det, vi var ju fler som slingrade ihop.
Somnade nöjda, glada och mätta i magarna.
Och vaknade och kunde fortsätta sega dagen ihop medans Micke kockade RIKTIG husmans åt oss.
Gott!
Såhär bortskämd har jag inte blivit på länge! Eller kanske tom nånsin ;)

Inga kommentarer: