onsdag 18 juni 2014

Planering



Jag ska berätta att dagarna går i ett här...
Vädret pendlar, men vi håller oss sysselsatta.
Mio har haft tid hos tandhygienisten, barnläkaren pga hans allergi.
Vi har hunnit med flera timmars utelek varje dag.
Idag regnar det dock.
Då får det nog bli storhandling + handling till Midsommar.
Morgondagen ska vi spendera på gräddegården.
En heldag får det bli, måla lada och sedan fira midsommar ihop med våra fina.
Äntligen ska vi få krama på Martina lite. OM hon orkar komma?!
Det här med operationen av hennes mage har varit allt annat än smärtfritt!
Så himla synd om henne!
Men nu hoppas vi på nya krafter och att läkningen sätter fart på riktigt!

Och jag har en annan sjunkling nära mig som det är himla synd om.
I början på möhippan knicksade Malin sitt onda knä och är numera sjukskriven.
Vätska/blod i knär och evt ledbandet som gått av eller hoppat fel?
Ojoj hjärtat så det kan bli!
På bröllopet får hon gärna avleda allas koncentration vid intågandet från oss med sin ortos som pryder precis hela hennes ben.
Hon är en riktig vän hon!
Skämt å sido, ortos eller inte så är hon vackraste o finaste Malin i hela världen iallafall.

Jag då?
Jag var iväg med Sarah igår så hennes kollega kunde titta på klänningen och fixa så den sitter uppe hela kvällen.
Jag antar att jag MOT MIN VILJA gått ner en aningens,
då klänningen får tas in 2,5cm vid bysten, på varje sida.
Jag kan lova er att jag äter som en häst och har gjort det ett tag nu,
men allt liksom bara rinner rakt igenom...
Hur som haver, jag har en bra känsla,
detta kommer bli bra.
Jag håller stenhård koll på Smhi redan, vilket jag egentligen inte borde då vädret är nåt man verkligen inte kan rå över,
men,, just nu ser det lovande ut iallafall ;)

Vad har vi kvar då?
Lite småfix, och så det tråkiga, punga ut pengar till höger och vänster.
Men det är det ju värt och det kommer bli sååååå bra.
Gifta kommer vi bli och vi kommer ha alla våra finaste vid vår sida!

PUSS & KÄRLEK

Inga kommentarer: