lördag 28 september 2013

Tack för en superfin dag!







Tack för idag och tack till alla underbara hjärtan som kom och firade våran lillfinne.
Mer än guld värt !!!!!!!!!!!

Imorgon tänkte nog jag & Emmie ha några timmar för oss själva.
Har en sån känsla av att hon behöver egentid, bara vara hon.
Emmie håller på att bli stora tjejen och de där hundrafemtielva känslorna är inte alls så lätta att handskas med alla ggr.
Så vi tar våran nya pärla imorgon (obs. jag har inte ens hunnit köra den än!) och drar iväg på lite shopping o fika.
Mio-pluppen ska få umgås med pappa och fixa med sin alldeles egna surfplatta ;)

Med tanke på stora tjejen så upptäckte hon en LÖS TAND igår morse.
DET om nåt är ju stort!!!!
Larviga jag vart ju alldeles blödig o pirrig, hahahha.
Min lilla tjej, en lös tand liksom,,,
hon är nog inte så liten längre ;)

Nu ska jag hälla upp ett varmt bad och andas in lugnet.
Fortsatt trevlig lördag på er alla rara!

Inga kommentarer: