söndag 22 september 2013

Helt slut!

Denna pärlan välkomnar vi till familjen i slutet på nästa vecka. Lovli!!!!
Tackgodegud för att helgens jobb är över, säger jag.
Slit o släp men tack för bästa duktiga kunniga & effektiva kollegor!
Nu blir jag ledig 2 helger iaf, tror jag.

Vad annars?
Mio hade hög feber i 3 dagar. Och ont i halsen.
Men nu mår han bra!
Får se om vi andra klarar oss eller om det är nån annans tur snart?

På lördag ska vi ha storkalas för Mio som blir 4år om en vecka.
har jag hunnit förbereda nåt, inte ett dugg, typ.
Men blir nog bra ändå.
Eller, jag tror Mio min Mio blir nöjd hur som.

Tårtbeställningarna ramlar in.
Jag tar åt mig det jag hinner med. Vill inte göra nåt halvdant.
Iallafall, om ngr veckor har jag en dopbeställning och nu till dilemmat,
tårtorna ska vara stora och stjärnformade.
Jag har ingen stjärnform, nån som sett såna?
Man kan skära ut, men det är SVÅRT!
Även fast man inte kan tro det.
Kan nån hjälpa mig o komma med tips??!!!!

Nu ska jag slappa med familjen, saknat dem massor när jag jobbat!

PUSS

4 kommentarer:

Therese sa...

Ojoj vilken fin bil. Så underbart med en ny. Det är ni värda helt klart!
Har du tittat på lagerhouse? Har ni den affären i Örebro? Där brukar dom ha mkt roliga hemgrejer. Kanske har dom en stjärnform där.
Mio lilla älskling...♥ redan 4 år. Du som va så liten när tant Therese höll dig sist.
Massa kramar till er

sina sa...

Ja tänk hjärtat,
är det så länge sen vi sågs...
Tiden bara rusar förbi!
Tänker på dig/er så ofta o inte har jag ens fått iväg ett sms.
Dåliga jag!
Hoppas allt är bra med er <3
Jag har faktiskt inte hunnit leta i affärer, bara tittat på nätet, men de verkar vara svåra o finna :/
Många pussar o kramar till er.
Tänk om jag kunde ta nya bilen mot er nån helg =)
Eller kanske kunde vi mötas opp i Ullared =) =) Lavjo!

Laila sa...

Hej vännen!
Kan denna form passa?:
www.barnkalaset.se/3963-tartform-stjarna.html
Kram

sina sa...

Lailalove!
Precis vad jag letat efter!
Tack tack tack!!!!!