söndag 15 september 2013

snart kommer pappsen hem!

Passar på att skriva några rader då jag ändå måste sitta upp o vänta på att pappa Micke kommer hem om nån tim.
För det 1a har han inga nycklar med sig och för det 2a är han väldigt efterlängtad!

Jag och barnen har gjort det som behagat oss de senaste dagarna.
Varit ut till olika parker, gluttat på filmer, pysslat, myst.
Idag fick det bli en hemmadag och det var INTE poppis här hemma.
Ujujuj jag undrar hur många ggr jag hörde snälla mamma kan vi gå ut snälla mamma snälla mamma!!!

Vi var på g,
men Emmies framhjul på cykeln pajade, så jag tänkte nää,
för en gång skull kan vi väl vara inne?
Det måste man väl kunna, nån gång ibland?
Vilket vi var,
men jag insåg ännu en gång, våra små är INTE nå innebarn!
De älskar att leka och springa ute i det friska.

Hep hep,
en ny vecka framför oss.
Ledig endast en dag.
Urk för att jobba långhelg, men det måste gå.
Har jag gjort detta i 15år kan jag väl göra det ett tag till.

Hoppas alla raringar får en bra vecka!
Pussen!


Emsan är redo för ruggväder!

Inga kommentarer: